eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: [ot] Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
  • Data: 2021-05-24 12:00:36
    Temat: Re: [ot] Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 24 maja 2021 o 09:54:16 UTC+2 heby napisał(a):
    > Mam wobec nich KRYTYKĘ.
    może i czwarty. Jeśli tego nie akceptujesz to musisz wyjechać bo inaczej będziesz się
    tutaj męczył.
    > Ja się tu nie męczę. Ja KRYTYKUJĘ, ponieważ mam do tego prawo i powody.
    >
    > Nie pojmujesz, że istnieje coś takiego jak krytyka legalnie wybranej
    > władzy i jest *podstawą* każdego systemu demokratycznego. Wręcz jej
    > usunięcie (co PiS obecnie robi małymi krokami) powoduje upadek w
    > kierunku dyktatury. Jesteśmy na początku tego etapu. Jeśli jeszcze
    > zdążysz, uważnie obserwuj w którym momencie wszelakie Zenki stwierdzą że
    > krytykantów należy wysłać za granicę. To będzie ten moment kiedy
    > zaczniemy się staczać. Niektórzy twierdzą że już nastapił.
    I co ta swoją krytyka osiągasz? Może oni nie wiedzą że ich krytykujesz. Może, na bank
    nie wiedzą bo nigdy do nich nie wysłałeś żadnej informacji że ich krytykujesz.
    Oczywiście że masz prawo krytykować tych co wygrali. Tylko czy znowu jak z tymi co
    przegrali a według ciebie powinni wybrać oni wiedzą że ich krytykujesz? Coś mi się
    wydaje że ani jedni ani drudzy nic o tym nie wiedzą. Jeśli mam rację, tak wypadało
    napisać bo wiadomo że mam, to twoja krytyka idzie psu pod ogon. Znasz jakieś państwo
    gdzie jest inaczej, w dobrym kierunku oczywiście , niż w Polsce. Bo ja jakoś nie znam
    wśród tych które wypada znać przynajmniej gdzie się znajdują.