  • Data: 2023-07-11 15:20:53
    Temat: Re: sezon ogórkowy
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    cef napisał:

    > Obserwacja w odniesieniu do analogicznego okresu roku ubiegłego.

    Powyżej stoi co innego: że kiedyś to panie były muchy, a w tym
    i w zeszłym roku ich brak. I to właśnie nie zgodziło się z moimi
    obserwacjami -- że spadek omuszenia dokonał się bardzo dano temu.
    Natomiast moja "obserwacja w odniesieniu do analogicznego okresu
    roku ubiegłego" wykazuje *wzrost* omuszenia, *pierwszy* taki
    przypadek, jaki udało mi się zarejestrować. W dodatku bez żadnego
    muchomierza.

    > Wczoraj widziałem auto, które przejechało w ciągu ostatniej doby
    > ( w dzień) trasę ok 800km odcinkiem A4 - i nie było mocno omuszone.

    Zastrzegłem przecież, że nie chodzi o mocne omuszenie. Ale w zeszłym
    roku po kilku tysiącach kilometrów było ono u mnie niezauważalne.

    > Każdy ma jeszcze inne odczucia poziomu brudu.

    Spodzieałem się, że w tym kontekscie nikt mnie nie posądzi
    o opisywanie brudu. Po prostu wskaźnik jakości środowiska.

    Jarek

    --
    Leciała mucha z Łodzi do Zgierza,
    Po drodze patrzy: strażacka wieża,