    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 4 Feb 2015 11:02:21 -0800 (PST)
    <2...@g...com>
    <mafgt8$it5$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <manl3h$fv4$1@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <mao36t$vd7$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <maqecj$oeq$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <mat11s$dcb$1@node2.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <mateim$pua$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Darmowe Doładowania e-mail: b...@g...com
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 4 lutego 2015 16:41:12 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > No i media to badają. A prokuratura zacznie jak będzie miała pretekst jak na
    > razie zeznania rodziny "kupiły" mu czas.

    co badają media głównego nurtu? Ano złe zeznanie -a nie przyczyny. Tak to wyjaśniają
    zeby uwaga społeczenstwa była skierowana na jeakies duperele.
    O tym mówie ze media nie pełnią funkcji kontrolnej tej władzy.

    > Natomiast TvTrwam i kilka innych stacji nie zapewniły finansowania a więc
    > teoretycznie szansa na to że będą nadawać cokolwiek była zerowa. Dlatego ich
    > wnioski zostały odrzucone.

    nadająca (z satelity) telewizja miała nie nadawac? A finansowanie trwamu to sie
    raczej nie zmieniło miedzy konkursami :/

    > Ostatecznie wiemy jak to się skończyło w kolejnym konkursie TvTrwam miała
    > zagwarantowane miejsce. Moim zdaniem słusznie - mimo że to było ewidentne
    > nagięcie przepisów, ale znów uważam że duch prawa jest ważniejszy niż litera
    > i skoro 5 czy 8% społeczeństwa chce ich oglądać to trzeba im to umożliwić.
    > Bo w demokracji to wola ludu jest prawem nadrzędnym.

    co znaczy zagwarantowane, przeciez to nieprawda. Ktos tam startował , moze i sie
    wycofał ale była mowa o konkurencji.

    > No ale musisz sprecyzować jakąś miarę tej siły państwa.

    Tak całkiem ogólnie - czy za 100lat to panstwo jeszcze bedzie, a jesli bedzie to w
    jakiej kondycji. Ideologia francuzów powoduje całkiem spore szanse zeby nie było
    francji a jakis kalifat.

    > +/- tyle ile gospodarstw.

    no to w mojej okolicy raczej z milionerami krucho.

    > Ale kto miałby ją napisać? Ekonomiści piszą prace i liczą wskaźniki
    > ekonomiczne, a nie biorą pod uwagę niezdefiniowanych kryteriów. Zdefiniuj
    > kryteria to możemy poszukać prracy.

    Moge zdefiniowac zapytanie "korzyści i koszty członkostwa Polski w UE".

    > Bo nie ma realnej możliwości by cokolwiek narzucić Chinom wobec braku zgody
    > USA. A USA nie ograniczają emisji CO2.

    Jak sie nie chce o sie nie robi. A wystarczyłoby powiedziec nie handlujemy (nie
    preferujemy) z taki co trują. Za proste...

    > Ale myśmy tych zezwoleń dostali odpowiedni _więcej_ właśnie dlatego że mamy
    > przestarzały przemysł. Jak go zmodernizujemy to będziemy mieli w zapasie
    > więcej niż Niemcy czy Francja więc jak już to my się będziemy mogli
    > rozwijać.

    taaak, pakt klimatyczny pozwoli sie polsce szybciej rozwijac niz niemcom, buahahaha
    :) Przebiłeś GW :)

    > _Zawsze_ wydobycie węgla z głębokości 1km będzie droższe niż jego zgarnięcie
    > spychaczem z kopalni odkrywkowej.

    a jestes pewnien? Kopalnia nie zajmuje terenu, a odkrywka baaardzo duzy.
    Różnice maleją. A w te kopalnie które juz mamy ostatnio wpompowano 700mln na
    modernizacje, zeby zaczely byc rentowne - a teraz chcą je zamknąc łącznie z całym
    ciągiem gospodarczym zaplecza (piali ze 1 górnik -8 miejsc pracy u kooperantów).
    Specyficzny model gospodarczy.

    > Natomiast co do opłacalności energetyki jądrowej to takich opracować było
    > sporo i dlatego decyzja o jej budowie została podjęta.

    Swietnie - tyle ze el.jąd. kosztuje 50mld sztuka. Widzisz gdzies takie pieniądze?

    > Ale to sprawa drugorzędna istotne jest (i tu się chyba zgadzamy) by państwo
    > / szkoła / media itd. promowały to "bycie dobrym" zamiast promowania "róbta
    > co chceta".

    tu owszem sie dogadamy :)

    > Bycie czyimś synem nie powoduje bycia nieobiektywnym.

    > Jak wyżej to że ktoś pierwszą pracę dostał po znajomości albo nawet rodzice
    > mu ją kupili nie oznacza z automatu że on będzie nieobiektywny.

    z automatu to nie. Ale gdy jest sie beneficjentem pewnej grupy interesów to należy
    dbac nie o ogólne dobro, ale o dobro tej grupy interesów. Czy to tak działa?.......

    > Ale syn tego domniemanego TW jak najbardziej może być zwolennikiem lustracji
    > więc nie ma powodu by sugerować z bycia czyimś synem poza łatwiejszym

    .........działa! Bo mógłby byc jeden z drugim zwolenikiem lustracji -a nie jest,
    widzimy to. Dlaczego? Bo naruszałby interesy grupy z których żyje.

    > Każdy dziennikarz który kłamie mi przeszkadza. Zarówno Lis jak i
    > Terlikowski.

    A terlikowski to kiedy kłamał? On ma mocne poglądy i nie boi sie o nich mówic ale
    zeby łamał to nie słyszałem.

    >Dlatego nie mam nic przeciwko publikacją które ujawniają kłamstwa
    > dziennikarzy, ale mam dużo przeciw publikacjom które sugerują że ktoś jest
    > złym dziennikarzem dlatego że jego ojciec był kimś w PRL.

    No własnie -nam tez chodzi o ich postawe teraz.

    b.