eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieFiskars zastanów się zanim kupiszRe: Fiskars zastanów się zanim kupisz
  • X-Received: by 10.224.175.65 with SMTP id w1mr6746822qaz.7.1358255129287; Tue, 15 Jan
    2013 05:05:29 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p13no184039qai.0!ne
    ws-out.google.com!k2ni11qap.0!nntp.google.com!p13no184030qai.0!postnews.google.
    com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 15 Jan 2013 05:05:29 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <50f548ea$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=80.52.228.82;
    posting-account=I8dqqwoAAACmN8v8Fc8qAtn66_uvvOf_
    NNTP-Posting-Host: 80.52.228.82
    References: <50ef0691$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <50ef2621$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <50ef29cf$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
    <kcp99m$iuo$1@news.task.gda.pl> <kcp9pu$k40$1@news.task.gda.pl>
    <kct2li$j1e$1@news.task.gda.pl> <kcutt7$43l$1@news.task.gda.pl>
    <7...@g...com>
    <kcv8gl$td8$1@news.task.gda.pl>
    <f...@g...com>
    <kd0l8k$me0$1@node2.news.atman.pl> <kd1qrl$r57$1@news.task.gda.pl>
    <kd36ba$h50$1@node1.news.atman.pl>
    <50f548ea$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Re: Fiskars zastanów się zanim kupisz
    From: ZbyszekZ <z...@g...com>
    Cc: d...@n...pl
    Injection-Date: Tue, 15 Jan 2013 13:05:29 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 59
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:463568
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu wtorek, 15 stycznia 2013 13:17:42 UTC+1 użytkownik Dariusz K. Ładziak napisał:
    > Użytkownik Ergie napisał:
    >
    > > Klient kupuje to co ma do wyboru. Bardzo często kupuje po prostu to co
    >
    > > jest np. jeden jedyny model młotka 200g. Załóżmy, że sprzedawca ma
    >
    > > cztery młotki w tym jeden tandetny to w interesie wszystkich jest by
    >
    > > tego tandetnego nie miał. Wtedy klient kupi inny i będzie zadowolony, a
    >
    > > sprzedawca nie będzie miał zwrotu.
    >
    >
    >
    > Klient nie będzie zadowolony. Potrzebuję młotka 500 g do wbicia
    >
    > dziesięciu gwoździ. Jestem trzysta kilometrów od domu, teraz tylko te
    >
    > dziesięć gwoździ muszę wbić. Hi-tech młotek w domu mam. Ja chcę
    >
    > ostatniego badziewia którym wbiję te dziesięć gwoździ, może jeszcze
    >
    > następne dwadzieścia - i jak się rozpadnie to bez żalu na złom oddam.
    >
    > Nie chcę hi-ceny za kolejny hi-tech młotek płacić, ja już taki mam!
    >
    >
    >
    > Oferta rynku (niekoniecznie każdego sprzedawcy) musi być pełna - od
    >
    > narzędzi dla zawodowców pracujących nimi po osiem godzin pięć dni w
    >
    > tygodniu po narzędzia do prac interwencyjnych po których bez żalu można
    >
    > narzędzie wyrzucić...
    >

    A to czego brakuje (najczęściej) to kompetentny sprzedawca, który potrafi rzetelnie
    dobrać właściwy sprzęt do potrzeb klienta (poczynając od ich ustalenia).
    Jakoś nie przemawia do mnie odpowiedź że lepsze bo droższe albo że lepiej droższe bo
    lepsze.

    --
    ZZ@private

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1