  • Data: 2013-01-18 15:42:46
    Temat: Re: Fiskars zastanów się zanim kupisz
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kdblgf$5h8$1@node1.news.atman.pl...
    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup
    >
    > [ciach]

    > No nareszcie konkretne pytanie. Już wyjaśniam po kolei:
    > - okres ochronny wynosi dwa lata
    > - producent/importer może w międzyczasie przestać istnieć

    A sklep to nie?

    > - nie trzeba mieć karty gwarancyjnej, ani spełnić wymagań stawianych przez
    > gwaranta

    No faktycznie przestana handlowac chinszczyzna co sugerowales i co mialo byc
    panaceum na wciskana na sile tandete.

    > Co do trzeciego np. jeśli producent kotła udzielił gwarancji pod warunkiem
    > pierwszego uruchomienia przez jego autoryzowanego instalatora, a komuś
    > taki kocioł podłączy zwykły instalator (nieautoryzowany) z uprawnieniami
    > gazowymi. To gwarancja nie obowiązuje a ochrona kupującego z tytułu
    > niezgodności z umową jak najbardziej tak.

    Jakiej niezgodnosci z umowa? Sprzedawca podlacza ten kociol?

    Powiem Ci tak: palnales cos bez sensu i probujesz sie z tego jakos wkrecic.
    Nie ma mowy o niezgodnosci z umowa, jezeli bez zapewnien sprzedawcy
    wybierzesz sobie sam sprzet, ktory spelnia parametry deklarowane przez
    producenta o czym ja pisalem na samym poczatku. Odpowiedzialnosc sprzedawca
    wezmie na siebie, jezeli powie Ci, ze mlotek za piec zyla jest
    profesjonalnym narzedziem i mozesz nim napierniczac calymi dniami bez
    przerwy. W innym wypadku sam sobie jestes winien dokonanego wyboru. Zepsucie
    sie narzedzia w czasie eksploatacji nie jest niczym dziwnym i nie mozesz
    tego podciagnac pod jakas niezgodnosc z umowa, bo nikt nigdy nie
    zagwarantuje, ze co kolwiek nie zepsuje sie w przeciagu dwoch lat.
    Wybor czy chcesz korzystac z gwarancji, czy z rekojmii tak naprawde finalnie
    klientowi nic nie zmienia, wiec Twoje rady nic w tej materii nie wnosza, a
    tworza tylko zamieszanie.

    Pozdro.. TK