eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieFiskars zastanów się zanim kupiszRe: Fiskars zastanów się zanim kupisz
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Fiskars zastanów się zanim kupisz
    Date: Fri, 18 Jan 2013 15:42:46 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 48
    Message-ID: <kdbn18$i46$1@news.task.gda.pl>
    References: <50ef0691$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <50ef2621$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <50ef29cf$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
    <kcp99m$iuo$1@news.task.gda.pl> <kcp9pu$k40$1@news.task.gda.pl>
    <kct2li$j1e$1@news.task.gda.pl> <kcutt7$43l$1@news.task.gda.pl>
    <7...@g...com>
    <kcv8gl$td8$1@news.task.gda.pl>
    <f...@g...com>
    <kd0l8k$me0$1@node2.news.atman.pl> <kd1qrl$r57$1@news.task.gda.pl>
    <kd36ba$h50$1@node1.news.atman.pl> <kd47aj$nb6$1@news.task.gda.pl>
    <kd60cv$rg7$1@node2.news.atman.pl> <kd74mi$vlr$1@news.task.gda.pl>
    <kd8gir$8he$1@node2.news.atman.pl> <kd8ttr$683$1@news.task.gda.pl>
    <kd90od$osk$1@node2.news.atman.pl> <kd94lp$m89$1@news.task.gda.pl>
    <kdb2sb$nom$1@node2.news.atman.pl> <kdb4ek$7sv$1@news.task.gda.pl>
    <kdbd61$27h$1@node2.news.atman.pl> <kdbgjc$2ub$1@news.task.gda.pl>
    <kdblgf$5h8$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-46-169-147-121.dynamic.gprs.plus.pl
    X-Trace: news.task.gda.pl 1358520169 18566 46.169.147.121 (18 Jan 2013 14:42:49 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 18 Jan 2013 14:42:49 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 130118-0, 2013-01-18), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:463772
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:kdblgf$5h8$1@node1.news.atman.pl...
    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:kdbgjc$2ub$...@n...task.gda.pl...
    >
    > [ciach]
    >
    >> No przeciez to juz bylo...
    >> W czym to jest lepsze od gwarancji? O czym jest ta dyskusja?
    >
    > No nareszcie konkretne pytanie. Już wyjaśniam po kolei:
    > - okres ochronny wynosi dwa lata
    > - producent/importer może w międzyczasie przestać istnieć

    A sklep to nie?

    > - nie trzeba mieć karty gwarancyjnej, ani spełnić wymagań stawianych przez
    > gwaranta

    No faktycznie przestana handlowac chinszczyzna co sugerowales i co mialo byc
    panaceum na wciskana na sile tandete.

    > Co do trzeciego np. jeśli producent kotła udzielił gwarancji pod warunkiem
    > pierwszego uruchomienia przez jego autoryzowanego instalatora, a komuś
    > taki kocioł podłączy zwykły instalator (nieautoryzowany) z uprawnieniami
    > gazowymi. To gwarancja nie obowiązuje a ochrona kupującego z tytułu
    > niezgodności z umową jak najbardziej tak.

    Jakiej niezgodnosci z umowa? Sprzedawca podlacza ten kociol?

    Powiem Ci tak: palnales cos bez sensu i probujesz sie z tego jakos wkrecic.
    Nie ma mowy o niezgodnosci z umowa, jezeli bez zapewnien sprzedawcy
    wybierzesz sobie sam sprzet, ktory spelnia parametry deklarowane przez
    producenta o czym ja pisalem na samym poczatku. Odpowiedzialnosc sprzedawca
    wezmie na siebie, jezeli powie Ci, ze mlotek za piec zyla jest
    profesjonalnym narzedziem i mozesz nim napierniczac calymi dniami bez
    przerwy. W innym wypadku sam sobie jestes winien dokonanego wyboru. Zepsucie
    sie narzedzia w czasie eksploatacji nie jest niczym dziwnym i nie mozesz
    tego podciagnac pod jakas niezgodnosc z umowa, bo nikt nigdy nie
    zagwarantuje, ze co kolwiek nie zepsuje sie w przeciagu dwoch lat.
    Wybor czy chcesz korzystac z gwarancji, czy z rekojmii tak naprawde finalnie
    klientowi nic nie zmienia, wiec Twoje rady nic w tej materii nie wnosza, a
    tworza tylko zamieszanie.

    Pozdro.. TK


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1