  • Data: 2019-07-26 14:40:48
    Temat: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, July 26, 2019 at 11:15:16 AM UTC+2, Myjk wrote:

    > Proponuję przeanalizować to dokładniej. Ci co mieszkają w blokach raczej
    > samochodami po mieście nie jeżdżą. Z pewnością nie w większości, a jeśli
    > tak, to mają garaże, a w nich prąd.

    hm... to wpisz sobie w google maps np. moje osiedle (Podwawelskie Krakow) i poogldaj
    foty
    Sa to blokowiska z lat 70dziesiatych, nie bylo tam ani jednego garazu (troche
    blaszakow ludzie pobudowali,czesto bez pradu, ale praktycznie juz poznikaly -
    deweloperzy wykupili dzialki i zastawili nowymi blokami). 90% samochodow stoi przed
    blokami, prad mozna podpiac przedluzaczem przez okno ;)

    > Jednocześnie bogaci największe podatki płacą i zawsze są motorem do
    > rozwoju, dzięki czemu technologie trafiają do "biedniejszych".

    Ta.. u nas procentowo (w stos. do dochodu) najmniej, a w sumie np. PIT placony w
    najwyzszym progu podatkowym to sumarycznie tez b. malo, sa opinie, ze likwidacja
    progow dalalby wieksze wplywy, ale to nie jest poprawne politycznie ;)

    Prawda jest taka, ze panstwo utrzymuja ludzie zarabiajacy w okolicach sredniej
    krajowej i doplacaja do najbogatszych (ktorzy "kombunuja"/czy tez korzystaja z
    mozliwosci na dotacjach, samozatrudnieniach itp), no i do najbiedniejszych (ale
    raczej maly procet kasy na nich idzie)