  • Data: 2019-07-26 15:10:27
    Temat: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 26 Jul 2019 14:09:26 +0200, Jarosław Sokołowski

    > Dlaczego?

    Ponieważ źródło ma zbyt niską temperaturę aby je sensownie wykorzystać w
    zastałych warunkach. Dałoby się "lepiej" gdyby powstała odrębna sieć, ale
    to z kolei absurdalnie wysokie pieniądze, w ogóle z założenia absurdalny
    pomysł.

    > Ale dla ogółu jest.

    Ja to część ogółu, więc nie jest.

    > Ale tylko i wyłącznie swoje za i przeciw. Ja też pewnie gdybym miał
    > budować dom w miejscu dość odludnym i z niepełną infrastrukturą,
    > to bym sobie jakąś pompę ciepła strzelił. Ale za swoje pieniądze
    > (np. zaoszczędzone na cenie działki), a nie chodziłbym z czapką na
    > żebry.

    Ale ja nie czekam, kupuję pompę za swoje, podobnie jak panele, oraz EV.
    Chciałbym żeby inni po zwykłej analizie za i przeciw robili to samo, za
    swoje, niestety mamy beton, silnie uzbrojony i ludzie nadal kupują nowe
    smrody spalinowe, czy to do domu czy na ulicę.

    --
    Pozdor
    Myjk