    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    <5d3a91aa$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <s054zqypc0gu$.dlg@myjk.org>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <qhekv4$oqb$1@news.vectranet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <nhz9yt2up9xv$.dlg@myjk.org>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <1...@m...org>
    Date: Sat, 27 Jul 2019 16:43:09 +0200

    Myjk napisał:

    > Niewiele to da, bo widać nie rozumiesz o czym jest dyskusja.

    O wykresie z dobowym przebiegiem zapotrzebowania na moc. Źle rozumiem?
    Jeśli źle, to wycofuję prośbę o pokazanie skoku (albo nową definicję).

    26 lipca 2019, w piątek. O godzinie 15:56:54, <1p43osrcyb9lr$.dlg@myjk.org>

    > to są twoje bzdurki

    Skoro opublikowane, to również moje. Kiedyś była ZKC (Złota Księga Cytatów),
    teraz mądrości usenetowe kolekcjonuję sobie w prywatnym archiwum.

    > W G12 dawali, nie pamiętam, chyba Tauron czy inna Enea. Borys, a może
    > Liściasty, dawał nawet tutaj na grupie linki do ofert.

    I wszyscy się nie rzucili do podpisywania umów?! Toż przecież upada
    ostatni argument za grzanem gazem -- za gaz płacę, a prąd za darmo!

    Ale owszem, do mnie też do domu przychodzili i pod nos podtykali
    gotowe umowy do podpisania. A w nich: prąd za darmo. Przez pierwszy
    miesiąc. Potem jeszcze dużo drobnym drukiem. Źle trafili, bo ja
    ciemny chłop ze średniowiecza jestem, nie rozumiem co dla mnie dobre.
    Pogoniłem dziadów, aż im lira korbowa na gumno upadła.

    > Ty w zasadzie już na starcie przegrałeś zakład, gdy tylko zacząłeś
    > podważać zasadność obecnego planu dwutaryfowego.

    Zaraz, zaraz, a jak można być zwolennikiem inteligentnej sieci, *nie*
    podważając jednocześnie zasadności obecnego archaicznego planu
    dwutaryfowego? Więc jednak wygrałem. Gdzie się zgłosic po pieniądzę?
    I ile tej dotacji będzie?

    --
    Jarek