    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: NTG - Jednak eldorado
    Date: Tue, 23 Jun 2015 12:10:01 +0200
    <b...@g...com>
    <3...@g...com>
    <8...@g...com>
    <2...@g...com>
    <e...@g...com>
    <f...@g...com>

    W dniu 2015-06-22 o 22:16, Adam Sz. pisze:
    > Pewnie, ze zaplace. Az takim chujem nie jestem :-) Place co miesiac bez wzgledu
    > na wolne. A urlopow maja wiecej niz na umowie o prace :)

    U Ciebie akurat tak. Moja siostra - też pracująca jako "samozatrudniona"
    już tak dobrze niestety nie ma. Akurat admini IT to jest branża gdzie
    względnie są argumenty ze strony pracownika do negocjacji, bo zazwyczaj
    ten admin, jak nie u Ciebie, to u kogoś robotę znajdzie. W przypadkach
    takich jak moja siostra (fizjoterapia), to większość ludzi, co z nią
    studiowała, bardzo się cieszyła, jak im się udawało jakąkolwiek pracę w
    zawodzie znaleźć. Wtedy pozycja negocjacyjna jednak dużo cięższa i o
    takim wolnym (a już szczególnie płatnym tak jak urlop) czy innych
    przywilejach pracownika na umowie o pracę, to można zapomnieć.
    Z drugiej strony faktycznie - można sporo rzeczy wrzucić w koszty, co
    powoduje, że często podatku nie płacisz w ogóle albo w bardzo niski =
    więcej zostaje w kieszeni lub jako Twój/firmowy majątek.

    > Widzisz jacy glupi ci co frytki sprzedaja za 12 x mniej? A moga psy zaczac
    > strzyc za piec dych :)

    Przenośnie, ale trochę to tak wygląda... Jakby się wszyscy postawili, że
    taka kwota urąga godności pracownika, to by tacy cwaniacy-wyzyskiwacze
    musieli zapłacić przynajmniej te 3 razy tyle. Tylko to utopia, bo zawsze
    się znajdzie ktoś, za utrzymanie kogo płacą wszystko rodzice, a on sobie
    chce tylko dorobić na piwo i się zgodzi na taką marną pracę.

    Pzdr
    --
    /__/_* /