  • Data: 2009-07-01 11:34:17
    Temat: Re: Polskie firmy budowlane podbijają Chiny
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Boban wrote:

    > Budynki z wielkiej płyty nadawały się do remontu nazajutrz po
    > przecięciu wstęgi i zwinięciu dywanu.

    wiel to ty o tym chyba pojęcia nie masz. Ja zaś trochę współczesnego
    budownictwa mieszkaniowe znam od podszewki i wiem ile jest warte.

    już ci pisałem, grzyb w nowych domach, woda w stropach, odpadające tynki,
    skopana wentylacja, przeciekające dachy, odpadające płytki na klatkach
    schodowych, brak infrastruktury komunikacyjnej, przegęszczenie.