  • Data: 2017-04-16 23:24:38
    Temat: Re: brama otwierana z dwóch stron - jak najprościej?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.04.2017 o 22:48, Adam Sz. pisze:

    > Odkad kupilismy zonce nowke samochod i odkad wiem, jak mega trudno jest
    > kupic nie-zloma na rynku wtornym - zaczely mnie interesowac tylko
    > samochody z salonu. Wiec naturalne, ze i tego typu sposoby finansowania
    > mnie interesuja :)

    stop. NA kupowaniu czegoś co się żonie podoba - niemam pojęcia. ale o
    kupowaniu auta - typu dupowóz - coś wiem. jak kupisz auto, które nie
    jest rozbitkiem, które nie budzi wyobraźni młodych gniewnych, które nie
    ma drogich "dodatków", to może być w złym stanie. bo tanio będzie.
    posiłkując się złomami i allegro, mozesz za parę tysięcy doprowadzić je
    do dobrego stanu. Za parę tysięcy ?! tak. ale potem masz kilka lat
    bezinwestycyjnej jazdy. czyli za ile? Za 1000-1500zł na... rok. nie na
    miesiąc. ale sąsiedzi zazdrościć nie będą.
    ToMasz

    PS ubezpieczenie w razie awarii auta, kosztuje ok 80-150zł na rok. Auto
    zawiozą do serwisu, mnie i rodzinę do hotelu.
    PSS ile kosztuje miesięcznie utrzymanie nowego auta żony? PRzeglądy
    gwarancyjne, ac+oc?