  • Data: 2017-04-17 09:37:38
    Temat: Re: brama otwierana z dwóch stron - jak najprościej?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskutować nie musimy, ale nie pisz farmazonów

    > Z ta bezinwestycyjna jazda to smiech na sali kolego :)
    dlaczego? smiało, napisz mi. do 10 latka wkładam nowy wydech, hamulce,
    sprzęgło... która z tych części przeżyje mniej niż w nowym aucie?

    > A niestety im
    > nowsze auto tym jest z tym coraz gorzej. Im nowsze auto tym czesciej
    > sie psuje. Dzisiaj to najgorzej jest kupic auto 5 letnie.
    nie wiem. nie wiem o czym piszedz. jednak wiem, że możesz kupić
    (wspomnianą wcześniej) multiple 1.6 benzyna i 1.9 jtd. buda ta sama, ale
    jedno będzie jeździło pomiędzy warsztatami, drugie normalnie. Podobnie
    jest z całą grupą PSA Możesz sobie w tej samej budzie kupić coś co ma
    dpf, dwumasę fap i masę pierdółek które mnie nie są potrzebne, ale mogą
    umrzeć. Ja tutaj właśnie o tym piszę.
    > Dobre i malo
    > awaryjne samochody skonczyly sie juz dobre kilkanascie lat temu :)
    Nie wiem jak u Ciebie. Może ich nieznasz, może nie wsiądziesz. ale
    dlamnie jest kupa aut, które warto by było kupić.

    > Dlatego lepiej kupic nowe i sprzedac/oddac rowno z koncem gwarancji.
    Dla tego? Wskaż argument? Bo dobre skończyły się jakis czas temu?
    Znawcą aut jesteś? Ty decytujesz o tym że 5 latek zdechnie za rok?

    > Prawo jazdy mam 20 lat i mam na koncie jak dobrze licze - 10 uzywanych
    > samochodow, takze doswiadczenie w kupowaniu takowych mam :-)
    no nie bardzo. jak kupujesz auto co dwa lata, to może przywykłeś, ale
    nie bardzo wiesz co robisz - sory, ale czytaj co piszesz.
    > I jak 3 lata
    > temu bys mnie spytal czemu nie chce nowego auta to tez bym Cie wysmial.
    > Ale juz doroslem do tego, ze nowe to nowe. Jak nie siedziales nigdy w
    > nowiutkim, przez nikogo nie pierdzianym fotelu to tego nie zrozumiesz :-)
    w życiu. śmierdzi plastikiem. sory nowością. Tak lepiej brzmi. potem
    wychodzą choroby wieku dziecięcego. W moim przypadku ubezpieczenie w
    pierwszym roku było w pakiecie. w drugim roku okazało się że ac+oc to ok
    10% auta, a wiec kwota która powala na kolana. to było nascie lat temu,
    więc dlatego pytam jak jest teraz. No i obowiązkowy przegląd. pierwszy w
    pakiecie, ale gwarancja była na 6 lat. po drugim odpuściłem gwarancje.

    > To akurat nie ma nic do rzeczy.
    bez jaj.

    ToMasz