  • Data: 2017-04-16 23:43:39
    Temat: Re: brama otwierana z dwóch stron - jak najprościej?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 16 kwietnia 2017 23:24:39 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

    > stop. NA kupowaniu czegoś co się żonie podoba - niemam pojęcia. ale o
    > kupowaniu auta - typu dupowóz - coś wiem. jak kupisz auto, które nie
    > jest rozbitkiem, które nie budzi wyobraźni młodych gniewnych, które nie
    > ma drogich "dodatków", to może być w złym stanie. bo tanio będzie.
    > posiłkując się złomami i allegro, mozesz za parę tysięcy doprowadzić je
    > do dobrego stanu. Za parę tysięcy ?! tak. ale potem masz kilka lat
    > bezinwestycyjnej jazdy. czyli za ile? Za 1000-1500zł na... rok. nie na
    > miesiąc. ale sąsiedzi zazdrościć nie będą.

    Z ta bezinwestycyjna jazda to smiech na sali kolego :) A niestety im
    nowsze auto tym jest z tym coraz gorzej. Im nowsze auto tym czesciej
    sie psuje. Dzisiaj to najgorzej jest kupic auto 5 letnie. Dobre i malo
    awaryjne samochody skonczyly sie juz dobre kilkanascie lat temu :)

    Dlatego lepiej kupic nowe i sprzedac/oddac rowno z koncem gwarancji.

    Prawo jazdy mam 20 lat i mam na koncie jak dobrze licze - 10 uzywanych
    samochodow, takze doswiadczenie w kupowaniu takowych mam :-) I jak 3 lata
    temu bys mnie spytal czemu nie chce nowego auta to tez bym Cie wysmial.
    Ale juz doroslem do tego, ze nowe to nowe. Jak nie siedziales nigdy w
    nowiutkim, przez nikogo nie pierdzianym fotelu to tego nie zrozumiesz :-)

    > PSS ile kosztuje miesięcznie utrzymanie nowego auta żony? PRzeglądy
    > gwarancyjne, ac+oc?

    To akurat nie ma nic do rzeczy.

    Jezeli chcecie dyskutowac nowe VS stare - to ja sie z dyskusji wypisuje.
    Jezeli ktos chce podyskutowac czy oplaca sie nowe - za gotowke, w leasing,
    w kredyt, w wynajem dlugoterminowy - to chetnie, bo obecnie nic innego
    mnie nie interesuje :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.