    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: imigranci
    Date: Mon, 28 Sep 2015 13:25:13 +0200
    <1...@g...com>
    <mtto8v$3ar$1@node2.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <mu0hmo$st$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <mu326q$bcr$1@node2.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <mu3ed4$nhj$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <muaug5$33d$1@node2.news.atman.pl>
    <6...@g...com>

    dyskusyjnych:65c6bdba-9795-4991-9e6b-d0d47606521d@go
    oglegroups.com...

    > A mógłbyś wyrazić Swoją opinię na temat Pani Kopacz a szczególnie na
    > sprawę jej wypowiedzi z przed kilku lat że niby uczestniczyła w sekcjach
    > zwłok ofiar
    > katastrofy smoleńskiej itp. a później się okazało że pomylone zwłoki ,
    > jakieś rękawiczki, pety pozaszywane itp.

    Mógłbym, ale po co? Czy jej złe zachowanie wybiela Dudę? "Wszyscy są źli to
    ja też mogę być zły" - to _nie_ jest argument.

    Jeśli koniecznie chcesz abym o niej coś złego napisał - a nie mam z tym
    problemu bo mi z nią "nie po drodze" - to lepiej pytaj o nią jako o premier.
    Bo akurat w czasie tamtych wydarzeń moim zdaniem wykazała się dużą
    cierpliwością ma ujadanie mediów. Natomiast premierem w mojej ocenie jest
    bardzo miernym albo wręcz złym.

    Widzisz nawet Twoja wypowiedź sugeruje jej odpowiedzialność za pomylone
    zwłoki - to nie ona osobiście identyfikowała każda z ofiar! Przypisywanie
    jej odpowiedzialności za błędy specjalistów jest absurdalne - no tak ale ona
    była łatwym celem ataków bo kobieta. Z Tuskiem się nie udało to z niej
    próbowano robić kozła ofiarnego wszelkiego zła.

    P.S.: A tę sprawę pamiętasz:

    http://www.wykop.pl/link/284717/kwiaty-dla-ewy-kopac
    z/

    Kto wtedy chciał abyśmy wydawali niepotrzebnie grubą kasę na szczepionkę i
    robić z polskich obywateli "króliki doświadczalne". A kto wtedy miał "jaja"
    by powiedzieć nie damy się nabrać na naciąganie przez firmę farmaceutyczną.

    Wtedy też niektóre media prześcigały się w ujadaniu na nią.

    Ale czy to cokolwiek zmienia w kwestii tego jaka jest premier - IMO nie -
    była jedną z lepszych minister zdrowia i jest jedną z gorszych premier.

    Pozdrawiam
    Ergie