  • Data: 2023-07-11 11:22:56
    Temat: Re: sezon ogórkowy
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .07.2023 o 10:57 Mateusz Viste <m...@...invalid> pisze:

    > Żadna manipulacja, ale cieszę się, że uściśliłeś.
    Oczywiście, a świstak siedzi i zawija sreberka.

    > Tak jakoś jest, że ostatnio dużo wątków pojawia się dzięki Tobie, więc
    > odnosząc się do sprawy trudno nie podać kontekstu i źródła. Zmyślanie i
    > manipulacje to już raczej Twoje przewrażliwienie, mogę tylko zachęcić
    > do wyjaśniania ew. nieporozumień - tak, jak zrobiłeś to teraz.

    Oczywiście. Szczególnie jak robisz aluzje do wątków sprzed pół roku,
    całkowicie przekręcając kontekst.
    Przykład manipulacji czarno na białym powyżej. Jak to by był
    pierwszy/drugi przypadek to faktycznie uznałbym to za pomyłkę, ale że
    robisz to ciągle to jest to celowe działanie.

    Nie chce mi się tego ciągle prostować dlatego nie będę z Tobą dyskutował.

    TG