  • Data: 2023-07-11 12:43:16
    Temat: Re: sezon ogórkowy
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, 11 July 2023 at 10:40:44 UTC+2, Mateusz Viste wrote:
    > Problem "nowy" jest tylko jeden, o podłożu pasożytniczym i daje się
    > ogarnąć. W niektórych warunkach pszczoły mogą sobie zresztą same z nim
    > poradzić, choć do tego potrzeba okolicy o możliwie niskim
    > zapszczeleniu, a w PL o takie trudno.
    >
    > Generalnie pszczół jest o wiele za dużo. Najlepiej (dla pszczoły, jako
    > gatunku) byłoby wybić 75% pasiek. Naturalne zagęszczenie rodzin
    > pszczelich to ok. 1-2 rodziny na km?, a np. w Małopolsce zagęszczenie
    > sięga dziś ponad 10 rodzin na km?.
    >
    > Jeśli żyjesz w jakimś odosobnionym miejscu, w którym nie masz sąsiadów
> [...]

    co za gópek

    pszczól jest 10 razy mniej niż było 50 lat temu

    Wtedy pszczoły były wszędzie obecne i każdy uważał, aby go pszczoła nie użądliła.

    Obecnie 20 krotne opryski sadów praktycznie wytępiły pszczoły

    10 krotne opryski upraw wytępiły pszczoły na uprawach rolnych,
    bo monopol produkuje takie nasiona, które nie potrzebuja zapylania przez pszczoły i
    robi wszystko, aby je wytępić w całej Europie, aby przejąć światowy rynek nasion.

    Tak zniszczono na masowa skalę uprawy w Indiach, bo każda uprawa jest ubezpieczona
    tylko wtedy, gdy Monsanto sprzeda 10 oprysków trujących pszczoły.

    Zatem pszczół jest bardzo mało, co każdy codziennie widzi i populacja nigdy się nie
    podniesie z uwagi na opryski truciznami zabijającymi pszczoły na uprawach rolnych.

    W miastach nie ma pszczół, bo wykoszona jest trawa, krzewy, wycięte drzewa,
    zniszczona retencja wody
    i dlatego temperatury w centrach miast sięgają 50 st. C
    z uwagi na efekt
    Miejskiej Wyspy Ciepła
    i dlatego seniorzy masowo chorują na choroby płucc, oskrzeli i umierają,
    bo oddychają gorącym, suchym, zapylonym, roksycznym powietrzem przez cały dzień