  • Data: 2023-07-11 10:57:30
    Temat: Re: sezon ogórkowy
    Od: Mateusz Viste <m...@...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    dn. 11.07.2023 o 10:30, Tomasz Gorbaczuk napisał:
    > Pisałem i kiszonych manipulancie.
    > Zenek kupił "4 kiszone ogórki. Zawsze są takie same dobre"
    > ja odpowiedziałem:
    > "PS. Nigdy nie jadłeś dobrych ogórków, jak te ze sklepu "Zawsze sa
    > takie same dobre"

    Żadna manipulacja, ale cieszę się, że uściśliłeś. Skoro o kiszonych
    mowa, to tym bardziej dziwi mnie potrzeba użycia ogórka swojskiego, bo
    wydaje mi się, że po zaprawieniu ten ogórek zupełnie zanika (smakowo).
    Aczoklwiek rozumiem, że zaprawianie własne może być smaczniejsze - a na
    pewno inne - od kupionego, bo pole do zmian jest tu dużo większe, niż
    samo wyhodowanie ogórka z ziemi. Ale czy tego samego efektu nie
    otrzymałbyś kupując świeże ogórki z targu i kisząc je tak samo, jak
    swoje? Pytam teoretycznie i nie oceniam samej zasadności własnego
    ogródka, bo to hobby i fajne zajęcie więc nie podlega absolutnie
    dyskusji.

    > Praktycznie w każdym swoim poście, w tym i poprzednich wątkach robisz
    > aluzję do mnie/moich wypowiedzi manipulując, kłamiąc, zmyślając.

    Tak jakoś jest, że ostatnio dużo wątków pojawia się dzięki Tobie, więc
    odnosząc się do sprawy trudno nie podać kontekstu i źródła. Zmyślanie i
    manipulacje to już raczej Twoje przewrażliwienie, mogę tylko zachęcić
    do wyjaśniania ew. nieporozumień - tak, jak zrobiłeś to teraz.

    Mateusz