    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 6 Feb 2015 04:17:19 -0800 (PST)
    <4...@g...com>
    <maqecj$oeq$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <mat11s$dcb$1@node2.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <mateim$pua$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <mavgtt$58r$1@node2.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <mavr3j$ifq$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <mb222l$u36$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Darmowe Doładowania e-mail: b...@g...com
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 6 lutego 2015 10:38:30 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:

    > Bo to nikogo nie obchodzi. Zrozum w końcu że to Ty jesteś mniejszością!

    ergie, zaczyna sie robic ciekawie -czyli główne wiadomosci telewizji publicznej maja
    nie informowac o problemach polaków? Mozna by sie spodziewac ze ci których nic nie
    obchodzi zmienią kanał, a reszte sie bedzie informowac, próbując to robic rzetelnie i
    obiektywnie. Ale nie...
    Bede liczył w punktach
    1) telewizja informacyjna ma nie informować

    > A skąd ja Ci go teraz wezmę?

    pewnie zajrzałes do gogla i nic nie wyszło - bo temat był omijany szerokim łukiem.

    > To w takim razie dziękuję za dyskusje nie mój poziom - ja aby nazwać kogoś
    > bandytą muszę mieć dowód a nie tylko podejrzenie.

    A prokurator zamyka za podejrzenie :) Wobec tego ja nazywam bandytą tego na którego
    sa tasmy które przesłuchałem, obiekt nie zaprzeczył ich prawdziwosci a omawiane
    tematy mówią jak kolejny raz skrecic panstwo w swoim prywatnym/partyjnym celu.
    Dla ciebie jaruzelski bedzie niewinny bo go nigdy nie skazali a dla mnie bandytą
    który uciekł wymiarowi sprawiedliwosci...

    > Nie jestem jej zwolennikiem bo jej treść jest bzdurna ale ktoś kto za tym
    > zagłosuje jest co najwyżej głupi.

    Cała platforma głupich ludzi? Oczywiscie ze oni nie sa głupi, moze co którystam, oni
    po prostu dobro partii przedkładaja nad dobro polski. A poniewaz publiczenie mówią ze
    ich dzialanie jest skierowane na dobro polski to są oszustami. Czyli bandytami.

    > Uzywam j. polskiego takiego jakim on jest i zupełnie nie bawi mnie tzw.
    > "mowa nienawiści"

    ciekawe czy jak ci ktos w tramwaju wyciągnie portfel użyjesz mowy nienawisci czy
    poczekasz z tym na koniec procesu.

    > Polska była w 100% pogańska a później w 100% chrześcijańska czy to oznacza
    > że to inny kraj?

    > A jak zamierzasz oceniać "rdzenność".

    aaaa, zapewne nie ma różnicy miedzy czarnym francuzem zaimportowanym z maroka,
    którego dziadek jezdził na wielbłądach a białym z paryża którego dziadek budował
    wieze eifla.
    Postaw sobie granice czasową przed otwarciem sie francji na imigrantów. Powiedzmy ze
    1940rok (strzelam) - zatem potomkowi tych którzy mieszkali we francji przed 1940
    nazwiemy rdzenną ludnoscią, a imigranci i ich dzieci -napływową.
    I nie tracmy celu po co o tym gadamy - nalezy ocenic czy decyzja rdzennych francuzów
    w 1940rku była korzystna dla francji skoro za 100lat potomków tych francuzów nie
    bedzie - i znów po co to analizujemy -ano zeby z nich brać przykład lub nie.

    > No to piszę po raz kolejny samo gospodarstwo i kilka tysięcy m2 obok są
    > warte milion. Milioner to ten co ma ponad milion.

    Milioner rolnik ma gruntów za milion i nie ma co do garnka włożyć bo produkcja
    nieopłacalna. Wg mnie jest biedny, a dla ciebie milionerem. Otóż gdy sprzeda to
    bedzie milionerem -ale nie rolnikiem.
    Zatem jest albo milionerem albo rolnikiem. Tak naraz to tylko duze gospodarstwa...

    > Mniejsza dzietność _jest_ poważnym problemem dla państwa (bo państwo
    > "znika") ale to nie jest koszt społeczny.

    Wez to przeczytaj i przemyśl. Panstwo "znika" ale to nie koszt dla społeczenstwa.
    Napiszmy punkt drugi:
    2) dzietnosc nie jest problemem społecznym

    > WTO ma pewne zasady to my się pchaliśmy do WTO bo nam te zasady odpowiadają.

    a co to -prawa boze zeby nie móc ich negocjować?

    > Ale byłoby _drożej_. A ludzie nie chcą płacić drożej za kolejny model
    > telefonu czy telewizora.

    juz jest drozej, cena energii z wynalaków ekologicznych jest wyższa.
    A jak panstwo wprowadza dopłaty metodą rynku socjalistycznego to system sie sypie.
    Uczmy sie od czechów, oni sie wycofują, my w to sie pchamy:
    http://forsal.pl/artykuly/398945,czesi_mowia_stop_pa
    nelom_slonecznym_i_farmom_wiatrowym.html
    W durnych srodowiskowych wymaganiach wpisano pozbycie sie ołowiu z elekroniki zatem
    sprzet pracuje 3x krócej niz mógłby. Koszt niewatpliwy...

    > Bądź mężczyzną wykaż błąd w powyższym akapicie a nie naśmiewasz się bo Ci
    > nie pasuje że jest inaczej niż Tobie się wydawało.

    nie bede wykazywał tylko sobie w punkciku nr 3 napisze
    3) pakiet klimatyczny zwiekszy konurencyjnosc naszego przemysłu w stosunku do niemiec
    i francji (chyba ze sie z tego wycofujesz?)

    > Ale ci co tam pracują tego nie chcą oni chcą by im dopłacać do pensji i do
    > emerytur a jak się nie podoba to strajk i opozycja zawsze ich poprze.

    No i co z tego -to wyklucza taką droge? Niech strajkują az upadną - bedziesz mial
    upragnione zamkniecie kopalni, ale przynajmniej była próba ich uzdrowienia.

    > Ty tak na poważnie? Pytanie czy aby ktoś mając taką samą pensję robił coś co
    > przynosi 1zł korzyści czy 1000 zł korzyści?

    Nie rozumiem za bardzo. Kopalnia ma sprzedac wegiel za tyle zeby jej starczyło na
    pensje i amortyzacje itp. I tyle. Jak przyniesie 1zł zysku to niech sobie trwa,
    ludzie beda mieli prace. Otoczke osłony socjalnej trzeba uporządkwac aby budzet nic
    nie dokładał (poza obecnymi emertytami, bo to chyba nie do ruszenia).

    > I ty niby jesteś prawicowcem a powtarzasz takie lewackie bzdury? To nie
    > pensje zarządu wpływają na to że kopalnie są nierentowne ale wypłacanie
    > gigantycznych pensji gdy nie ma zysku.
    > Masz 3 tysiące pracowników zarabiających po 10 tysięcy i 10 osób w zarządzie
    > którzy zarabiają po 100 tysięcy to na które pensje idzie więcej?
    > Ograniczenie pensji zarządu do zera przyniesie 1mln 3,2% a rezygnacja z
    > połowy pensji pracowników (skoro nie ma zysku to za co premia?) przyniesie
    > 7,5mln.

    zgoda ze pensje górników trzeba urealnic. Natomiaat zarząd gdy kopalnia przynosci
    straty powinien zarabiac okrągłe zero. No, co najwyżej średnią w kopalni. Szybko by
    sie okazało ze tam zadne powiązane z układem burki sie nie pchają, miska za mała...

    > Zatem św. Franciszek i Matka Teresa byli naiwni? Napisałbym że bluźnisz, ale
    > to nie moja sprawa jak Wy katolicy oceniacie swoich świętych :-)

    Rózne tam liberalne autorytety głoszą ze Jezus wybaczał wszystkim i my mamy byc tacy
    sami. Ale to działa nieco inaczej: on mówił cos ważnego potem - idz i nie grzesz
    wiecej.
    Domyslam sie ze postawa francisza itd była dokladnie taka.
    Zatem owszem, moge wybaczyc - ale ktos musi chciac stac sie dobrym.
    Mozesz naiwnie wybaczac sto razy złodziejowi gdy cie okradnie kolejny raz -ja mu za
    trzecim dam w gebe....

    > Ta książka niczego takiego nie udowadnia.

    no bo nie miała udowadniać -miała pokazac powiązania rodzinne. A ty jako myślący
    człowiem ocenisz sobie sam, czy ma to wpływ na to co oglądasz w TV.

    >Skupia się na kilkunastu czy
    > kilkudziesięciu spośród tysięcy.

    A ile masz gwiazd mediów narzucający obowiązujący przekaz?

    b.