eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieElektryka w wykonaniu amatora -cz. 3 i ostatnia - poległem › Re: Elektryka w wykonaniu amatora -cz. 3 i ostatnia - poległem
  • Data: 2011-09-11 09:08:46
    Temat: Re: Elektryka w wykonaniu amatora -cz. 3 i ostatnia - poległem
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Wrz, 21:00, hk <h...@k...pl> wrote:

    > PPS To jak się osadza te puszki??? Nie na gips (elektryk) bo to tynkarz

    Ale Cie fachmani postraszyli :D Ja bym to mimo wszystko na Twoim
    miejscu sam skonczyl. 45 pln za punkt? Tzn. za kazde gniazdo i
    wylacznik? Ja mialem ponad 120 * 45 = 5400 pln. A instalacje zrobilem
    w tydzien z ojcem. Na luziku popoludniami. Puszki zostawiasz byle jak
    - dobrze nawet jakby wchodzily i byly luzne. Osadzaja je tynkarze na
    gotowo - licuja z tynkiem. Moi sami wszystkie kable pozaginali, a
    puszki pozatykali starymi gazetami. Kable wpuszczaj z boku ale przy
    dnie puszki (zrob dziure 5-10cm przed otworem pod katem 45st zeby
    wcelowac w dno - robilem kilkadziesiat takich otworow i zawsze
    wcelowalem - ale to porotherm wiec luzik choc i w betonie tez nie bylo
    problemow :)

    Powodzenia, nie daj sie fachowcom ;)

    --
    Adam