    Subject: Re: Kolektory słoneczne-dawno nie było
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <58e61af2$0$5160$65785112@news.neostrada.pl>
    <oc5d6g$gmh$1@node1.news.atman.pl>
    <58e692de$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Thu, 6 Apr 2017 22:47:06 +0200

    W dniu 2017-04-06 o 21:50, Kris pisze:

    > Młotek też nie każdy ma.

    > I które można kupić od 15zł
    > Które to można kupić za kilka zł
    > A który można kupić za kilka-kilkanaście zł

    > Jeśli robisz to zawodowo to oczywiste że kupujesz lepsze]droższe
    > Ale ta technologia(rury miedziane) jest tak prosta że amator drobne roboty zrobi
    sam narzędziami za kilkadziesiąt zł

    Ale dochodzimy jednak do wniosku, że musi kupić jakieś narzędzia, które
    użyje tylko raz do tej konkretnej roboty.
    Maniek natomiast twierdził, że w każdym domu takie narzędzia się znajdują.

    > Bo często zrobią gorzej jak zrobisz samemu

    Ale ja z tym nie polemizuję.

    > Masz manię komplikowania rzeczy prostych.

    Raczej uświadamiania ludzi, któyrm się wydaje .....

    > Oczywiście wymianę wtyczki przy żelazku też można zlecić fachowcowi który
    przyjedzie z wartą kilkaset zł walizką narzędzi
    > Ale można to tak samo dobrze zrobić samemu używając wkrętaka za kilka zł.

    Albo zjebać tak, że chałupa spłonie lub ktoś odejdzie z tego świata.
    Znam takie przypadki. Znajomemu obojętne było jakie przewody podłącza
    niebieski, brązowy i żółtozielony. Efektem jego amatorskiej konstrukcji
    przedłużacza były kopiące krany na kuchni i w łazienkach, gdzie odbywały
    się wesela i imprezy taneczne. Ludzie skarżyli się, że krany kopią i
    naprawdę cudem, że nikt nie zginął.
    Niestety faza była na bojlerze elektrycznym, który przywlókł tą fazę an
    wszystkie krany.

    > Większość lokalnych wykonawców poleci Tobie jeszcze dzisiaj "podłogówka w
    łazienkach i tam gdzie kafle a wypialniach i innych pomieszczeniach grzejniki).

    Dla mnie to nie są fachowcy i takich po prostu się nie zatrudnia.