  • Data: 2009-03-23 16:22:20
    Temat: Re: Pekanie plyt GK na scianach
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Janusz" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gq87c7$glo$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    > Po rozbudowie domu zamiast tynkować zamówiłem fachowców, którzy przykleili
    > mi
    > na ściany płyty GK (ściany trochę nierówne, więc tynkowanie byłoby
    > problematyczne). Najpierw łącznia zrobili bez siatki szpachlą do spoin
    > kanufa
    > (jakiś specjalny do łączeń, niewymagający siatki) - popękało, wycięli
    > łączenia, zrobili j.w. ale inną masą - popękało (większość pękła, jak
    > przewietrzyłem pokój - weszło trochę zimnego powietrza...). Znów wycięli
> [...]

    Ja na ścianach mam tynk.
    Ale skosy i sufity w płytach.
    Jedno wiem, że te łączenia bywają upierdliwe.
    Sąsiadujące płyty na profilach się przykreca do jednego
    profilu a i profile lepiej gęściej niż rzadziej.
    Na łączenia daje się gips beztaśmowy i siatke
    i jest cacy.

    U ciebie jest inna syt. bo płyty klejone.
    Może te placki (klejenie do muru) sa za daleko
    od połączeń płyt, ew za rzadko.
    Inna sprawa to czy nie za szybko były robione te płyty
    po rozbudowie.
    No i te łączenia robi się na raty, drugą warstwę
    z siatka gdy 1-sza podeschnie.

    Pozdr
    J23