    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 5 Feb 2015 04:49:50 -0800 (PST)
    <4...@g...com>
    <manl3h$fv4$1@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <mao36t$vd7$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <maqecj$oeq$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <mat11s$dcb$1@node2.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <mateim$pua$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <mavgtt$58r$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Darmowe Doładowania e-mail: b...@g...com
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 5 lutego 2015 11:33:34 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:

    > Nie wiem, o których mediach piszesz. Przypominam TV nie oglądam więc nie
    > wiem co tam leci, ale w prasie (np. GW) jak najbardziej były badane jego
    > powiązania z biznesem z kim i kiedy się
    > spotykał itd. Cała seria artykułów łącznie z podważaniem zaniżonej wyceny
    > zegarka na potrzeby procesu.

    cała seria wykierowania uwagi widza na nieistotna czesc sprawy - dokładnie jak z
    taśmami.

    GW podniosła bardzo dużo różnych wątpliwości i
    > "zbiegów okoliczności" tyle że jak dotąd nikt mu nic nie udowodnił. Ale
    > przyjdzie czas i na niego (jeśli wziął w łapę oczywiście) ktoś się kiedyś
    > wygada.

    mnie nie interesuje zeby przyszedł na niego czas, mnie nie interesuje nawet kara,
    mnie interesuje zeby ludzie o mentalnosci bandytów nie rządzili tym krajem.

    > KRRiT zwróciła się z pytaniem z czego oni chcą zapłacić za nadawanie a
    > jednocześnie spłacić pożyczkę i nie dostali _żadnej_ odpowiedzi więc
    > odrzucili ich wniosek.

    trwam opiera sie na datkach o lat i to działa, ot taki model biznesowy
    cytat:
    KRRiT oczekiwała udokumentowania źródeł finansowania, a nie prognoz przychodów.
    Datki opierają się na dobroczynności nieokreślonej liczby ludzi, a tego nie da się
    zweryfikować - podkreśliła. Wniosła o oddalenie skargi fundacji.

    dało sie uwalić, dało :-) Ale gdyby ich potraktować "intencją" jak pisałeś - i to
    pozytywną intencją to by dostali tą koncesje..

    > To nadal będzie Francja. setki lat temu była Francja katolicka, później
    > ateistyczna a za 100 lat może być muzułmańska, ale to nadal będzie Francja.

    ciekawe twierdzenie. Tyle ze fałszywe. Jedyne co sie nie zmieni to terytorium. Ale to
    juz nie bedzie europa a bliski wschód -i ekonomicznie, i kulturowo, i ludnosciowo.
    Zatem nie francja.
    Poczytaj "zaginone królestwa" dawisa.

    > I jeśli Francuzom to odpowiada to nam nic do tego.

    Francuzom? Mówisz o białych?

    > pod zabudowę. Przy 2-3 tysiącach metrów to już daje 300-600 tysięcy
    > wystarcza na dostatnie życie do końca, a to nawet prawdziwe pole nie było
    > tylko skrawek ziemi.

    ty zdaje sie nie rozumiesz pojecia rolnik. Twierdzisz ze rolnikowi jest teraz dobrze
    bo wyprzedaje grunty?

    > No to te korzyści i koszty w końcu zdefiniuj. Bo dla Ciebie zalew lewackiej
    > ideologii jest kosztem a dla kogoś innego nie.

    koszty społeczne to jest termin który nie ja wymysliłem, zwykły termin uzywany w
    nauce...

    Taki mechanizm sie nazywa cło. Wyższy dla trucicieli , niższy dla tych którzy sie
    starają.
    Produkcja cementu w europie powoduje ze miejsca pracy sa tutaj a technologie sa
    niezłe - a ta sama tona sprowadzona z chin kosztuje 2x wiecej CO2. Klimatycznie to
    sie kupy nie trzyma.

    > Nie wiem, jak Ty ale ja nie ma ochoty za wszystko drożej płacić tylko
    > dlatego że zostało "ekologicznie" wyprodukowane.

    Właśnie zaczałes w rachunkach za prąd płacic dopłaty do OZE związane z tym samy
    pakietem klimatycznym który ci nie przeszkadza.

    > A jakiś argument? Dostaliśmy proporcjonalnie więcej zezwoleń na emisję.
    > Unowocześniliśmy elektrownie i teraz zezwoleń mamy nadmiar. To są _fakty_.

    Napisałeś ze "to my się będziemy mogli> >> rozwijać." - dzieki pakietowi
    klimatycznemu. Nie, nie mam na to argumentów :))))

    > Same tylko dopłaty do wcześniejszych emerytur górniczych to 9mld rocznie.

    > Czyli co 6 lat elektrownia :-)

    Wez no poczytaj troche - spodziewasz sie ze jak zamkniesz kopalnie to wypłaty ZUSu
    zmaleją? Otóż nie zmaleją.
    Zamykanie niczego nie załatwia - nalezy sie zastanowic nad sensowna modernizacją tak
    aby były rentowne. A zamknąc te które rzeczywiscie trzeba w rynkowych warunkach.
    A co mamy - rząd zamnknąć, związkowcy nie dotykać. Oba rozwiązania są złe.

    > Ty jak zwykle znalazłeś jakiś spisek :-)
    > Wyobraź sobie że można nei być zwolennikiem lustracji zupełnie bez
    > osobistego interesu - po prostu w imię wybaczenia i pojednania.

    Mozesz wybaczyc złodziejowi w intencji pojednania - ale jesli zrobisz to z takim
    który w zaden sposób nie ma zamiaru sie zmienic, ani nie uznaje ze to co robni za
    błąd i nadal bedzie kradł - to twoje wybaczanie jest naiwnoscią i nadal bedziesz
    okradany.

    > Ot choćby z niedawna z jego twittera:

    no i gdzie tu kłamstwo? Znów konflikty w terminologii mamy...

    > No to dlaczego pytasz o książkę która jest pełna insynuacji a nie tylko
    > faktów dotyczących postawy teraz?

    bo ona wskazuje kierunek dlaczego oni sa teraz tacy jacy sa. Nie zastanowilo cie ze
    mówią jednym głosem? Gdybym tu zasunął jakis cytat to bys nie wiedzial czy to
    powiedziala kolenda zaleska, lis, miecugow, olejnik, zakowski krasko czy durczok. Bo
    oni mówią jednym głosem. Jakos sie nie stało ze jeden został pisowcem, inny lewakiem
    , liberałem itd. - różnorodne poglądy bo różnorodni ludzie. Ale nie - tacy sami
    rodzice - takie same dzieci. One nie odpowiadaja ze grzechy rodziców -ale robią
    dokładnie to samo co oni.

    b.