    From: Mateusz Viste <m...@...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: PV - produkcja dzisiaj
    Date: Thu, 1 Jun 2023 22:41:30 +0200

    dn. 31.05.2023 o 17:36, Tomasz Gorbaczuk napisał:
    > Jak zwykle piszesz złośliwie udając niewiniątko.

    W żadnym razie. Naprawdę niewłaściwie mnie oceniasz.

    > U mnie było akurat odwrotnie.
    > Klimę i PC miałem zanim zrobiłem PV.

    Pewno znów posądzisz mnie o złośliwość, zacytuję więc tylko Twoje
    słowa: "Jak będę miał nadwyżkę to ogrzewanie szklarni popędzę PC."

    Oczywiście nie wiem, czy te plany się spełnią, niemniej jest to dobre
    zobrazowanie zjawiska, które miałem na myśli. Jeśli mamy czegoś pod
    dostatkiem, to naturalnym, ludzkim odruchem jest starać się wykorzystać
    to jak najpełniej. W tym wypadku: dostatek letnich kWh może prowadzić
    do wykorzystania węgielnych kWh poza sezonem.

    Zauważ też, że w mojej wcześniejszej wypowiedzi nie chodziło koniecznie
    o Ciebie ("mógł nakupować") - Tomasz w tym kontekście równie dobrze
    mógłby być Kowalskim. Wbrew temu, co być może sądzisz, to nie była
    żadna osobista zaczepka w Twoim kierunku.

    Mateusz