  • Data: 2009-03-23 15:27:30
    Temat: Re: Pekanie plyt GK na scianach
    Od: "Marcin W" <m...@N...PISZ.TEGO.wajnert.org> szukaj wiadomości tego autora

    > A plyty odlezaly swoje w pomieszczeniu gdzie je ukladali?
    > Bo jak przykleili "swieze" prosto z hurtowni na sciane to nic dziwnego...

    hm... jestem po stronie "wykonawcow" - po tej złej stronie mocy ;) ....

    ... ok, rozumiem płyta poleżeć musi, nabierze temp i wilgotności z
    pomieszczenia w którym jest i ok...

    ale ta płyta przyklejona na szybko /(na razie tego nie wiemy, ale powiedzmy
    ze tak jest) ma zrobione łączenia które popękały - więc 2 raz... i znowu
    popękały... i raz i znowu popękały...

    czy przez tyle czasu cały czas nie nabrały wilgotności ??
    Na stojąco nie potrafią się dostosować do warunków w domu ??

    bo czegoś nie rozumiem....

    Pzdr.
    Marcin W.

    P.S.
    a może po prostu za mało (w zbyt mało miejscach i złych miejscach) kleju pod
    płytą i płyta pracuje ??
    My na takie przypadki jako jedyne sensowane rozwiązanie (poza rozbiórką)
    stosowaliśmy dziurawienie ścian i wstrzykiwanie pianki montażowej
    niskoprężnej co kawałek i szpachlowanie ściany na nowo - masa dziurek co
    kawalek od wstrzykiwania pianki.