  • Data: 2009-03-23 15:49:27
    Temat: Re: Pekanie plyt GK na scianach
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin W" <m...@N...PISZ.TEGO.wajnert.org> napisał w
    wiadomości news:gq89p2$vl0$1@news.onet.pl...

    > hm... jestem po stronie "wykonawcow" - po tej złej stronie mocy ;) ....
    [cut]

    ja tez, jak nie zauwazyles ;-)
    tyle ze nie cierpie robic poprawek ;-)

    > czy przez tyle czasu cały czas nie nabrały wilgotności ??
    > Na stojąco nie potrafią się dostosować do warunków w domu ??

    na stojaco czy na lezaco nie ma znaczenia
    znaczenie ma ze nie leza/stoja swobodnie a sa przyklejone klejem

    > P.S.
    > a może po prostu za mało (w zbyt mało miejscach i złych miejscach) kleju
    > pod płytą i płyta pracuje ??
    > My na takie przypadki jako jedyne sensowane rozwiązanie (poza rozbiórką)
    > stosowaliśmy dziurawienie ścian i wstrzykiwanie pianki montażowej
    > niskoprężnej co kawałek i szpachlowanie ściany na nowo - masa dziurek co
    > kawalek od wstrzykiwania pianki.

    a to tez calkiem mozliwe,
    za duzo niewiadomych zeby wystawic dokladna diagnoze
    swieze sciany (po rozbudowie domu) tez nie wiadomo jak wyschniete byly...

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl