  • Data: 2013-05-02 12:45:02
    Temat: Re: Próba wodna
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał w wiadomości
    news:klgnts$2mg$1@news.dialog.net.pl...
    >Jakie parametry są dopuszczalne przy takiej próbie?
    >Instalacja została nabita do 6.5bar, wczoraj tak widziałem.
    >Dzisiaj pozostało może 0.5bar, czyli gdzieś ucieka.

    >Jak było/powinno być u was?

    Ale o jaką instalację Ci chodzi? Wody użytkowej?

    U mnie instalację wody użytkowej nabito wodą do 6 barów. Po dobie ciśnienie
    spadło do 5,7 bara, po kolejnej dobie jeszcze o kilka dziesiątek. Jednak
    nigdzie nie było żadnych wycieków. Jeśli coś byłoby nie tak, to już po kilku
    godzinach zauważyłbyś bardzo wyraźny spadek ciśnienia.

    Zaś instalację ogrzewania z racji zbliżającej się zimy nabito nie wodą, lecz
    powietrzem. Nie pamiętam jakie było ciśnienie (bodajże 4 bary), ale przez
    jakieś 2 miesiące nie spadło nawet o 0,1 bara. Spodziewałem się, że
    powietrze jednak z czasem ujdzie...