    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: sezon ogórkowy
    Date: Tue, 11 Jul 2023 07:09:56 +0200
    <o...@l...harvard.local>
    <5...@g...com>

    W dniu .07.2023 o 01:00 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > formie. W przyszłym roku pierwszy raz pojadę do sanatorium. A ty ze
    > ćwiczysz bo ogórki do słoików zapakujesz I zalejesz solanka. Jakie ty
    > masz załosne życie.

    Mam lepsze lekarstwo dla Ciebie niż to sanatorium - tu lekarz napisał, że
    ogórasy są dobre na zaparcia, a Ty przecież masz ustawiczny ból dupy,
    skoro nawet w nic nie znaczącym wątku o ogórkach, założonym po to aby
    zrobić ruch na grupie się do mnie przypierdzielasz:

    https://pysznosci.pl/lubisz-ogorki-oto-co-sie-stanie
    -z-twoim-cialem-gdy-bedziesz-jadl-jeden-dziennie/

    "Spożywanie ogórków pozytywnie wpływa też na problemy z zaparciami. Jak
    tłumaczy dr Skoczylas, znaczna część ogórków to woda, co sprawia, że
    możliwe jest odpowiednie nawodnienie mas kałowych. To zaś pomoże
    wyregulować rytm wypróżnień osobom cierpiącym na zaparcia bez potrzeby
    sięgania po syntetyczne leki."

    Koniecznie przeczytaj i podaj adres - będę Ci wysyłał za friko po 3kg
    tygodniowo, aż Ci ten ból dupy spowodowany zazdrością minie.

    Nawet jak by ktoś mi dzisiaj zapłacił 100k to bym się nawet na tydzień z
    Tobą nie zamienił na Twoje żałosne życie.

    TG