  • Data: 2023-07-11 08:35:52
    Temat: Re: sezon ogórkowy
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-07-10 o 23:10, LordBluzg(R)?? pisze:

    > To chyba nie tak. Gdzieś wspomniałem, że działkę mam w Puszczy Noteckiej
    > 500m od Noteci. Nikt tutaj lasów nie pryska a dojazd mam właśnie przez
    > lasy, 30km w każdą stronę. Robali na aucie brak, nawet nocą.

    To zjawisko mogę potwierdzić. Po autostradowych wypadach-
    kilkaset km w jedną stronę zawsze było auto tak omuszone, że musiałem to
    umyć.
    Teraz (w ciągu ostatnich 2 lat) wystarczyło, że ręcznikiem papierowym
    uzdatniłem szybę a na karoserii było tak mało, że zmył to pierwszy
    deszcz. Ja rzadko myję samochód,
    ale kiedyś te owady były czynnikiem wymuszającym mycie kilka razy w roku.
    Teraz jedynym czynnikiem wymuszającym jest zasyfienie przy wywożeniu
    odpadów z warsztatu raz do roku.