  • Data: 2023-07-11 07:51:13
    Temat: Re: sezon ogórkowy
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .07.2023 o 22:22 a a <m...@g...com> pisze:

    > Ale po co komu 82 słoje ?
    Masz rację co to jest 100 słoików.
    W ubiegłym sezonie miałem prawie 200.
    Tydzień temu zużyłem ostatni słoik kiszonych z poprzedniego sezonu na
    ogórkową,
    Ogórasy w dalszym ciągu były twarde, pewne w środku, woda z z tych ogórków
    poszła szybciej niż ogórki.
    Na prawie 200 słoików miałem tylko dwa zepsute.

    > Przecież ogórek to dodatek, a nie główna potrawa
    > i te 82 słoje trzeba zjadać codziennie przez prawie 3 miesiące

    amebo umysłowa, wrzuć w internet i cokolwiek liźnij z gotowania:
    https://smaker.pl/polecane-przepisy/przepisy-na-potr
    awy-z-kiszonych-og%C3%B3rk%C3%B3w

    > I po co to komu ?
    >
    > Człowiek tyle nie zeżre
    > a jak zeżre to padnie z przeżarcia

    Już w marcu miałem zamówienia na ogórki od rodziny.
    W zamian dostanę grzybki, papryczki i wiele innych.

    TG