  • Data: 2023-07-11 10:30:27
    Temat: Re: sezon ogórkowy
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .07.2023 o 10:20 Mateusz Viste <m...@...invalid> pisze:

    > Ty mówisz o zdolnościach konserwacyjnych, i rozumiem to, lecz odnosiłem
    > się raczej do postrzeganych walorów smakowych, o których wspominał TG.

    Pisałem i kiszonych manipulancie.
    Zenek kupił "4 kiszone ogórki. Zawsze są takie same dobre"
    ja odpowiedziałem:
    "PS. Nigdy nie jadłeś dobrych ogórków, jak te ze sklepu "Zawsze sa takie
    same dobre"

    Praktycznie w każdym swoim poście, w tym i poprzednich wątkach robisz
    aluzję do mnie/moich wypowiedzi manipulując, kłamiąc, zmyślając.
    Lekarzem nie jestem, ale jest to trochę niepokojące...

    TG