    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 10 Jul 2023 16:48:50 -0700 (PDT)
    <o...@l...harvard.local>
    <5...@g...com>
    Subject: Re: sezon ogórkowy
    From: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 11 July 2023 at 01:00:57 UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:

    > A ja od ponad dziesięciu lat nie skaziłem się praca bo korzystam z niewolniczej
    pracy maszyny. A zeby mieć trochę ruchu i zeby się nie zapasć wykupiłem kartę na
    basen. Za 120 złotych jestem na basenie pięć razy w tygodniu po dwie godziny za
    każdym razem. Kondycję mam lepsza jak miałem 45 lat czyli 20 lat temu. Grzyby jak
    potrzebuje to kupuje na rynku suszone. Wódy nie pije to mi marynowanie niepotrzebne.
    Ogolone pierdolisz jak potłuczony. Prace w kuchni czy pójście na grzyby cztery razy
    do roku to za mało przy siedzącej pracy zeby zachować kondycję i zdrowie. W moim
    wieku potrzeba godziny rekreacyjnego pływania codziennie. Masazy biczami wodnymi zeby
    zachować kręgosłup w przyzwoitej formie. W przyszłym roku pierwszy raz pojadę do
    sanatorium. A ty ze ćwiczysz bo ogórki do słoików zapakujesz I zalejesz solanka.
    Jakie ty masz załosne życie.

    Ja rozumie, że ten wątek to kolejny spam reklamowy jakiś ogórkowych nasion, których
    nikt nie kupuje
    i trzeba je utylizować, bo za rok przestana kiełkować.

    Ale ogórki wcale nie są zdrowe i na rok nie jem więcej niż 2 kg, bo nie są mi do
    niczego potrzebne.,

    A mizerię jadłem ostatnio 5 lat temu i też nie tęsknię

    Zatem ogóry do góry